2017年4月1日土曜日

do what you love (Colorful Creations DT Work)

 
 
Making today's layout was a challenge for me...This is the challenge from Colorful Creations!
April 1st challenge : All About ME.  Create a layout using a photo of just you!  Come on from behind the camera!
So...this is the first time making a layout of JUST me!
 
今日のレイアウトを作るのは今までで一番大変でした(笑) こちらが Colorful Creationsのチャレンジです!
4月1日のチャレンジ:自分だけが写っている写真でレイアウトを作ること。たまには、撮る側ではなく撮ってもらおう!
というわけで、自分だけの写真で作った初めてのレイアウトです!


 
Since I started scrapbooking, I have met a lot of people in crafty places, events, and crop parties. Thanks to the internet, I have met many talented scrappers from various countries too. They have inspired me in so many ways, gave me energy and happiness. I feel blessed that I found something I love, and hope I can provide a little happiness to others in some way too:)
 
スクラップブッキングを始めてから、色んなクラフトのイベントや教室、クロパなどでたくさんの人と出会いました。インターネットのおかげで、世界中のスクラッパーたちとも知り合えました。皆さんから日々、インスピレーションやエネルギーをもらって、今こうして楽しくレイアウトを作ることができています。大好きなことに出会えて本当に幸せだと思います♡ 私もみんなに、少しでもいいので幸せのおすそわけが出来たら嬉しいな♪
 
I used a stencil and silver paste to create a soft pattern on the background. To add some color, I cut out and teared some paper and layered them on the left side. For embellishments, I used metal parts, die cuts and flowers. I fussy cut the ampersand and popped it up with foam. I painted the title with deep red ink, and splattered some on the background too. Here are the close-ups;
 
ステンシルとシルバーのペーストを使って、背景に薄く模様をつけ、写真を配置しました。色が少ないので、ポイントに左にペーパーを細長くカットしたりちぎったりして重ね合わせました。メタルパーツやダイカット、お花をエンベリとして飾りました。&は切り抜いてポップアップしています。タイトルは、えんじ色っぽいインクで着色し、同じインクをところどころに少し飛ばしました。こちらが詳細です♪
 

 

 

 
This was a challenge but a great opportunity to focus on myself, which is not what I often do. I think most scrappers scrap about their loved ones, but I would love to see layouts about them!!
Thank you for visiting:)

今回は慣れないチャレンジでしたが、普段しない、自分に目を向けることが出来て良かったです。自分だけのレイアウトを作る人はなかなかいないと思いますが、是非作ってみて下さい!楽しみにしています。
訪問して下さり、ありがとうございました。

Natsuko xxx


1 件のコメント:

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。