2017年8月17日木曜日

LOVE to do nothing (Scrap Our Stash DT Work)

 
 
Hello! The brand-new Sketch Challenge from Scrap Our Stash has been revealed!
Rule: Create a layout inspired by this sketch and add a stash item from your stash that starts with each letter of the word TRAVEL.
I chose T-Thread, R-Rub-on, A-Arrow, V-Violet, E-Enamel Dots, L-Liquid Pearls

Scrap Our Stash の新しいスケッチチャレンジです!
ルール:スケッチ+TRAVEL の頭文字で始まるアイテムを使ってレイアウトを作ること。
私は、糸、ラブオン、矢印、バイオレット色、エナメルドッツ、リキッドパールを使いました。こちらがスケッチです♪

 
I used this lovely collection from Simple Stories.The colors and patterns are so pretty that I couldn't help playing around with it for some time. After a while, I decided at last which side of paper to use. This happens when you want to use both sides, and you regret not buying 2 sheets each. I followed the sketch and placed the squares. I did a lot of fussy cutting because there were so many cute elements like the little houses, words and so on. It was fun placing all the cut out pieces on each section. I popped up the houses and the big letters for the title.

Simple Stories のコレクションを使いました。色やペーパーの柄が可愛くて、しばらくあーでもないこーでもないと迷いに迷ってやっと、どれを使うか決められました。両面どちらも使いたいときって本当に迷います!2枚ずつ買えば良かったーーと思いますよね…今回もスケッチに忠実に、四角を配置しました。小さなお家や英字など、可愛い柄がたくさんあったので、切り抜いてそれぞれの四角に配置するのが楽しかったです♪お家とタイトル用の大きい文字は、ポップアップしました。

 
 
I dotted liquid pearls around some ot the cut out pieces.
 
切り抜いた絵柄の周りに、リキッドパールをちょんちょん乗せました。
 

 
Pretty rub-on flowers and hearts matched perfectly;) I also used wooden buttons and arrows, and finished by scattering enamel dots.

お花とハートのラブオンが、ペーパーにぴったり!木のボタンや矢印を加え、エナメルドッツを散らして出来上がり♪

 


 
I love how this turned out! This picture was taken the night of my daughter's birthday. She's in her pajamas, ready to go to bed but refused to move because she didn't want to let go of Rody. Cute!
Thank you so much for visiting, and I hope you'll have fun scrapping your memories:)
The link-up is open til August 29th.

いい感じに仕上がりました♡ 写真は娘の誕生日の夜に撮ったものです。パジャマを着て寝る準備万全なのに、ロディと離れたくなくて動くのを拒否!可愛い!(親バカです・笑)
皆さんの思い出の写真も、楽しみながらレイアウトにしてくださいね!8月29日がチャレンジの締切です。訪問して下さり、ありがとうございました。

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。