2017年9月15日金曜日

favorite (Colorful Creations DT Work)

 
The awesome new Challenge from Colorful Creations is this one!! 
 
Colorful Creations の新しいチャレンジはこちら!

Sept 15- My favorite kind of weather
Tell on your layout your favorite kind of weather. :-) Is it stormy and thunderous weather, sunshine, rain, snow...etc… be creative!

レイアウトの中に、お気に入りの天気を入れてみよう!嵐や雷、晴れや雨、雪など…何でもいいですよ♪

I chose 'rain and clouds'. It doesn't actually mean that I like that weather, nor my daughter does, but when she got this new umbrella and rain boots...she was longing for rain! She was so happy when it did rain and was able to go out with all her favorites.

私は、「雨と雲」を選びました。娘も私も、雨が好きなわけではないのですが、新しい傘と長靴を使いたくて、雨乞い(笑) やっと雨が降ると、娘は嬉々として飛び出しました♪

I did a lot of fussy cutting (again!) and made them the main embellishments of the layout. I also used some strips of paper, washi tape, stickers and wooden pieces. To spice up the layout, I used a stencil and modeling paste to decorate around the layout and painted the patterns with random colors. Here are some close-ups;

まず、またまたペーパーからたくさん切り抜きました。切り抜いた雲が主役のエンベリに。他にも、ペーパーのハギレやマステ、ステッカー、木のエンベリを使いました。レイアウトを引き締めるため、ステンシルとモデリングペーストを使って周りに模様をつけ、ランダムに色づけしました。






 
It was really fun making this, and I hope a lot of you will enjoy creating with this challenge too!
Thank you so much for visiting!!
 
今回も楽しく作れました♪ 皆さんも楽しんで、どしどし応募してくださいね!
訪問して下さり、ありがとうございました。
 
 
Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。