2017年11月17日金曜日

so sweet (Scrap Our Stash DT Work)


Hi friends! The brand-new Sketch Challenge from Scrap Our Stash has been revealed!
Rule: Create a layout inspired by this sketch and add a stash item from your stash that starts with each letter of the word THANKS.
I chose T-Tassels, H-Hearts, A-Arrow, N-Notebook Punch, K-Key, S-String.

皆さんこんにちは!Scrap Our Stash の新しいスケッチチャレンジが発表されました!
ルール:スケッチ+THANKS の頭文字で始まるアイテムを使ってレイアウトを作ること。
私は、タッセル、ハート、矢、ノートパンチ、鍵、紐を使いました。こちらがスケッチです♪
 
 
This is a picture of my daughter when she made a cake for her dad's birthday. We made the sponge cake together, and she decorated by drawing his face! I'm not sure if it looks like him, but she seemed really satisfied how it turned out!!
 
娘がお父さんのためにケーキを作った時の写真です♪ 土台のスポンジは私と一緒に作りましたが、似顔絵は娘作!似てるかどうかは置いといて(笑)…娘は仕上がりに大満足!

I wanted to create a festive mood, so I made a banner with some colorful TASSELS, KEY and STRING. Before I attached it to the layout, I smudged some yellow and pink paint on the background.

お祝いの楽しい雰囲気を出したかったので、タッセルと鍵と紐を使ってバナーを作りました。レイアウトに貼りつける前に、背景に黄色とピンクの絵の具で着色しました。


 
Then I tore some paper and punched them. One with a NOTEBOOK PUNCH, and another with a curly punch. I layered them like the sketch. I framed the photo with a diecut, and decorated around with the tassel banner, HEART and ARROW stickers and diecuts. I splattered some black acrylic paint to spice up the layout and I love how it turned out!

ペーパーを何種類か破って片側をパンチし、スケッチのように重ねて配置しました。写真は、ダイカットのフレームを重ね、周りをタッセルバナーと、ハートや矢印のステッカーやダイカットで飾りました。最後に、黒いアクリル絵の具を飛ばして完成!


 
 
 
I hope you will enjoy this challenge and I can't wait to see what you'll come up with! Thank you so much for visiting and have a great day!

皆さんのレイアウトを楽しみにしています。訪問して下さり、ありがとうございました。

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。