2018年1月15日月曜日

My Little Bunny (CSI CASE FILE #246 DT Work)

 
Hi friends!! This is my mid-month layout for CSI !! Here is the CASE FILE!!
 
こんにちは! CSI の新しいチャレンジが発表されました!
 

 
I took inspiration from the colors, teacups, hearts and rabbit. I decided to use some pictures of my daughter wearing a bunny costume and posing in front of the camera. I layered the pictures with several patterned paper and distressed the edges. Love the dimention they create! Before I stuck them down, I had to do some mixed media. I pulled out a stencil and a stamp pad, and made some patterns. I also smudged some light blue paint. After it had dried, I stamped some script over it. It's subtle but effective!
 
私は、色、ティーカップ、ハート、うさぎからインスピレーションをもらいました。うさぎの格好をした娘がポーズを撮っている写真を使うことにしました♪ 今回は写真にたくさんのペーパーを重ねて端をディストレスしました。この立体感が好き!写真をレイアウトに貼る前に、忘れてはいけない着色。ステンシルとスタンプパッドで模様をつけ、水色の絵の具で周りを着色しました。全部乾いた後、英字を上からスタンプ。あまり見えないけど、いい味を出してくれます!!
 



 
I popped up the teacups and hearts. I used pink stickers for the title and drew around the letters so they will stand out.

ティーカップやハートをポップアップ。タイトルにはピンクのステッカーを使っていますが、目立たせるため、ペンで周りを縁取りました。

 
 
Some more layers and embellishments on the upper left corner. I splattered some brown ink to spice up the layout.

左上にもペーパーやステッカーを重ねて華やかに。最後に、茶色のインクを全体に飛ばし、レイアウトを引き締めて完成!


This color combination was unusual for me, but it was a new discovery! Thank you for stopping by, and I hope you will join us! Have a nice day!

このカラーの組み合わせは意外でしたが、新たな発見が出来て楽しかったです♪ 訪問して下さり、ありがとうございました。たくさんのご参加、お待ちしています。素敵な一日を♡

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。