2018年3月1日木曜日

kids=COOL (White...with 1 DT work)


Hello! This is my take for the March Challenge of White...with 1. The color for this month is CRISPY LETTUCE and we have a moodboard to go with it. I took inspiration from the frog:) It reminded me of this silly picture of my daughter dressed as a frog.

こんにちは!今日のレイアウトはWhite...with 1 3月のDTワークです。今月の色はレタスグリーン。ムードボードもあるので、ヒントにしてみて下さいね♪ 私はカエルを見て、娘がカエルのかぶりものをしてはしゃいでいるこの写真を思い出しました(^○^)


 
I made random circles with different shades of green. Then I stitched around some circles with black thread, but it was sooooo crooked and too ugly so I used a black crayon to circle over the stitches...LOL. I stamped, used epoxy stickers and a ribbon and splattered some black paint. I stitched around the layout twice with green thread (this time it turned out fine) and finished the layout. Simple but fun! Here are some close-ups;
 
数種類のグリーンを使って丸を描きました。その後いくつかの周りをミシンで縫ってみたのですが…あまりにも不細工だったので、上からクレヨンでぐるぐるしました(笑) 丸をスタンプやステッカー、リボンなどで飾り、黒の絵の具を散らしました。レイアウトの淵を2週、ミシンで縫って(これは上手くいきました♪)完成!シンプルだけど楽しかったです。
 
 
 

 
Hope you will join us! Can't wait to see your layouts!! Thank you for stopping by, and I hope you have a nice weekend!
 
皆さんも是非、参加してみて下さいね!お待ちしております。訪問して下さり、ありがとうございました。
 
Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


2 件のコメント:

  1. こんな素敵なグリーンの作品初めて見たような気がする~
    なんか記憶に残る一作品です(⋈◍>◡<◍)。✧♡

    返信削除
    返信
    1. ありがとう!私もこれ、お気に入りの1枚です(^o^)

      削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。